Máte dotaz?
725 934 257
Časté dotazy

Chytré formičky na vejce

Rychlá a snadná příprava vajec na všechny způsoby!
  • Set 6 kusů pro celou rodinu
  • Nemusíte loupat skořápky
  • Vejce při vaření nepopraskají
Dnes se slevou 64 %
Akce platí do vyprodání zásob. Produkt je již téměř vyprodaný.
699 Kč 249 Kč + doprava jen 69 Kč
Bezproblémové vrácení

Zboží můžete do 14 dní vrátit

Dodání do 3 dnů

Veškeré zboží máme skladem

Garance kvality

100 000 spokojených zákazníků

Doprava zdarma

Při nákupu nad 999 Kč


Snídaně připravená raz dva

  • Rozklepnutá vejce vložíte ve formičce do vroucí vody
  • Lze uvařit vejce natvrdo, naměkko, na hniličku i jako omeletu
  • Už žádné loupání skořápek z vařených vajec
  • Přidejte bylinky, zeleninu sýr či šunku a vzniknou úžasné mini omelety
  • Vejce při vaření nepopraskají, lze připravit bílky a žloutky odděleně

Chytrý pomocník do každé kuchyně

  • Orientační doba vaření: natvrdo 20 min, na hniličku 14 min, naměkko 10 min
  • V balení 6 kusů, rozměr 6,5 cm × 5 cm
  • Vyrobeny z odolného silikonu, víčka z plastu
Chci objednat

Objednejte online


Objednávka

Kontaktní a dodací údaje

Na tomto počítači již byla vytvořena objednávka na jméno . Chcete vyplnit stejné údaje? ANO / NE


Doprava a platba

Poštovné:

Celkem k platbě:

Objednáním souhlasíte s obchodními podmínkami a zpracováním osobních údajů.

Máte dotaz?  
Třeba se ptal někdo před vámi

Nenašli jste odpověď? Kontaktujte nás
Kdy moji objednávku odešlete?

Vaši objednávku odešleme nejpozději do 48 hodin od přijetí. Veškeré zboží máme skladem a připraveno k okamžitému odeslání.

Jak zjistím, kde se moje zásilka nachází?

Jakmile Vaše zásilka opustí naše logistické centrum, budeme Vás informovat e-mailem. Termín a čas doručení Vám následně upřesní zvolený dopravce. Pošle Vám číslo zásilky a Vy si můžete na jeho stránkách ověřit, kde se zásilka nachází.

Mohu změnit nebo stornovat objednávku?

Ano, můžete, pokud jsme zásilku ještě nepředali dopravci. Pokud potřebujete v objednávce něco změnit nebo ji zrušit, neváhejte nás co nejdříve kontaktovat. Pokud již byla zásilka odeslána, změny nejsou možné.

Mohu změnit termín nebo adresu dodání?

Ano, můžete. Pokud Vám datum nebo adresa doručení nevyhovuje, můžete si tyto údaje změnit dle podmínek dopravce, který zásilku doručuje.

V případě, že zásilku doručuje Česká pošta, můžete změny provést zde. Změnit lze následující parametry: doručovací adresu, doručení na pobočku pošty, změnit pobočku pošty, termín doručení (pracovní dny), opětovné doručení, prodloužit dobu uložení zásilky na pobočce pošty.

Pokud jste zvolili doručení společností PPL, změnu doručovací adresy nebo termínu doručení je možné provést na jejich stránkách zde. Pro provedení změny je třeba zadat číslo zásilky a speciální PIN. Oba údaje obdržíte v e-mailu od PPL, ve kterém vás informuje o předpokládaném termínu doručení zásilky.

Zboží mi nevyhovuje a chci ho vrátit, co mám dělat?

Zboží můžete vrátit v zákonné lhůtě 14 dní dle obchodních podmínek. Vyplňte formulář Odstoupení od smlouvy (především číslo objednávky, důvod vrácení a číslo účtu, na které Vám vrátíme peníze). Balík pošlete na adresu: Lokalo s.r.o. – SenzaKup.cz, Jana Babáka 11, 612 00 Brno. O jeho přijetí balíku Vás budeme informovat e-mailem.

Zboží je nefunkční, rozbité. Jak mohu reklamovat?

Vyplňte Reklamační list, a společně se zbožím jej pošlete na adresu: Lokalo s.r.o. – SenzaKup.cz, Jana Babáka 11, 612 00 Brno.


Potřebujete poradit?

725 934 257

Po-Pá: 9-17 hod

Nic vám neunikne na našem Facebooku

Slevy a novinky emailem


Nahoru

Provozovatel: Lokalo s.r.o., Příkop 843/4, 602 00 Brno, IČ: 06339531, DIČ: CZ06339531. Web používá soubory cookies.